Las Vegas

26 september 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dinsdag 25 September

Vanmorgen hebben we de Camper ingeleverd bij Cruise America.

Vervolgens met de Taxi naar ons hotel in Las Vegas. ( Stratosphere hotel) Dit hotel ligt aan het eind vd Strip.

Eigenlijk heel bijzonder, je loopt met je koffers midden door het mega grote casino om in te checken.

We waren erg benieuwd naar onze kamer omdat deze zo goedkoop was nl 37,50 dollar per nacht.

Maar we waren zeer verrast, zo groot en zo schoon. Ook omdat we de afgelopen weken in een behoorlijk oude, niet schone camper hebben geleefd. Heerlijk alles weer lekker schoon!

Vanmiddag hebben we heel luxe op de 24e verdieping aan het zwembad gelegen. We waren verplicht om hier 2 drankjes te nuttigen, dus lekker aan de Mojito gezeten…..

Vanavond zijn we naar Fremontstreet geweest Dit is het oude gedeelte van Las Vegas

Dit was weer whooooo waar zijn we nu. Dit gedeelte is voor een heel groot deel overdekt met een soort van mega tv schermen.

Ieder heel uur is hier een mega lichtshow te zien.

Er wordt hier op straat gerookt ( wiet, sigaren), gedronken. Bijna geen terrasjes iedereen loopt met drinken in zijn hand rond. Het verschil van rijk en arm is hier goed zichtbaar. Veel zwervers zijn hier en andere proberen door straatverkoop nog wat te verdienen bv jonge vrouwen in een leer sexy pakje, ze willen dan met je op de foto of een verklede non met blote borsten.

We hebben onze ogen uitgekeken hier, ook staan er boven op de bar mooie meiden te dansen.

Wij hebben een deel van de avond staan kijken naar een rock band, geweldig goed waren ze.  Er is hier zoveel entertainment op straat. Ook is er nog een zipline over de straat heen. Dus af en toe vliegen er 4 mensen over je heen.

Woensdag 26 September

Onze laatste vakantiedag is aangebroken.

We vliegen om 6.45 uur naar Philadelphia. Van daar uit naar Amsterdam.

Vrijdagochtend om 8.45 uur landen we in Amsterdam.

We hebben erg genoten van deze vakantie. Zoveel gezien en meegemaakt. We gaan zeker nog eens terug naar dit land. Ook omdat de Amerikanen zo vriendelijk en zo relax zijn. Ook in het verkeer gaat alles heel rustig. Behalve dan in LA

We hebben onze kids wel gemist dus wat dat betreft is het fijn om weer naar huis te gaan.

Veel groetjes  Huub & Natasja

1. Miranda en Ad:
    26 september 2018
    Mega mooie herinneringen nemen jullie mee naar huis. Goed vlucht terug.
  2. Roza en Frans:
    26 september 2018
    Geweldig zo,n vakantie, ook wij hebben jullie ook gemist.een hele fijne vlucht en tot binnenkort!
  3. Nancy:
    27 september 2018
    Wauw wat een reis geweldig. Het was leuk om mee te reizen . Goede terugreis. Snel afspreken om alles te horen hoe het is geweest.
  4. Inge:
    27 september 2018
    Geweldig leuk dat we een beetje met jullie mee mochten reizen. Goede reis terug.
  5. Rianne:
    27 september 2018
    Goede reis terug. Wel thuis.
  6. Els:
    27 september 2018
    Een geweldige ervaring, zo te lezen. Goed van jullie.
  7. Ellen en rob:
    27 september 2018
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, een onvergetelijke reis, snel ff bijbuurten! Welkom thuis alvast!