Van Grand Canyon naar Lake Powell

17 september 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Zondag 16 september

Vanuit Grand Canyon een route van 145 mijl naar Lake Powell gereden. Onderweg gestopt bij een aantal uitzichtpunten op de Grand Canyon zeker de laatste (desert view) was heel mooi.

Vervolgens onze weg vervolgt en onderweg stonden er verschillende Navajo indianen, potterie en sieraden te verkopen.   Heel authentiek en bijzonder hoe deze Indianen families gezamenlijk hun spullen verkopen. Het landschap tijdens de route was zeer afwisselend met hele mooi uitzichtpunten bij de Little Colorado river en de Horse Shoe bend.

Nu staan we op de RV Wahweap aan Lake Powell. Vlak bij Page. Vanmiddag hebben we in Lake Powell gezwommen. Groetjes uit Arizona en Utah (We staan precies op de grens)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nancy:
    17 september 2018
    Wat leuk om s ochtends wakker te worden en jullie verhalen te lezen. Jullie hebben al heel wat prachtige dingen gezien en er staan nog heel veel.mooie dingen op het programma. Veel plezier samen
  2. Ine en Marco:
    18 september 2018
    Hey Natasja en Huub, het is hier nu bijna 16.00 uur 's middags, Prinsjesdag en het is heel zonnig! De zomer blijft maar duren. Wat een ontzettende mooie foto's van de Antilope Canyon en die kleuren; Het lijkt wel kunst. Jullie maken wel een speciale reis samen. Hebben jullie al een Large menu bij een fast food restaurant gegeten?
  3. Claudia:
    18 september 2018
    Hoi Huub en Natasja,
    Toevallig dezelfde gedachte als Ine om vandaag even te reageren op jullie blog. We hebben tijd over want we zouden gaan lopen maar is niet doorgegaan haha. Wat een super mooie reis maken jullie!! Na wat startprobleempjes loopt nu alles op rolletjes toch?