Grand Canyon

17 september 2018 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Vrijdag 14 september

Vanmorgen over de route 66 gereden, heel indrukwekkend, terug in de tijd.

Overal staan oude auto’s en spullen langs de kant vd weg. We zijn verschillende keren gestopt, oa bij Seligman en Williams dit zijn leuk western dorpjes. Bij aankomst in de Grand Canyon werden we verwelkomt door verschillende herten met jong. Dit was wel heel bijzonder.

We staan op Camping Mather campground in het nationalenpark. En onze buurtgenoten ( Annemarie & Marco) staan hier ook, heel toevallig dit wisten we niet van elkaar.

Bij aankomst zijn we meteen een wandeling gaan maken zodat we de Canyon konden gaan bewonderen. Dit was echt whoooooo niet normaal gevoel, veel foto’s en filmpjes gezien maar als je dit natuur wonder dan zelf ziet is dit echt heeeel mooi.

Zo nu weer tijd om lekker te bbq en straks een  borrel drinken met de buurtgenoten.

Zaterdag 15 September

Vanmorgen een wandeling door de Canyon gemaakt, zeer pittig ivm de hoogte en de warmte maar zeker de moeite waard.

Vanmiddag hebben we heerlijk even niets gedaan, straks gaan we naar de zonsondergang bij Hopi point kijken dit is hier al rond 18.30 uur.

1. Marinus Sleegers:
    17 september 2018
    Soms is de wereld toch klein, als je je buurtgenoten zo ver van huis tegenkomt.