Los Angels, wat een geweldig plan

13 september 2018 - Parker, Arizona, Verenigde Staten

11 september, Een geweldig plan

Voor vandaag hadden we een geweldig plan. Langs het strand loopt een fietspad dus we zouden fietsen huren. We zouden alle mooi plekken gaan bekijken: Marina Del Rey (de jachthaven), Musclebeach, Venice beach, Venice Canels en natuurlijk Sante Monica Pier.

Daarna zouden we met de camper naar Universal Studio’s gaan (dit is een van de weinige plaatsen waar je in LA kunt parkeren met een camper) en van daaruit ook Hollywood bezichtigen. Tot zo ver het plan.

Helaas Perry’s verhuur van fietsen bij ons op het strand is dicht. Geen nood we hadden een foldertje van een fietsenzaak redelijk in de buurt in een woonwijk. Wat gaan we doen een Uber taxi pakken? Nee, de app van Uber hebben we nog niet geïnstalleerd en op het RV park is internet slecht. Dus met de camper op pad, woonwijk in en na een rondje om the blok, een dubbele parkeerplek vrij dus hup die camper neer gefrot lang de weg. Helaas de fiets winkel verhuurde geen fietsen.  Uiteindelijk doorgereden en bij een winkelcentrum met Starbucks de camper geparkeerd. Tijd voor koffie en bovenal, wifi, zodat we weer eens contact met de kids konden hebben. Maar helaas nergens fietsen.

Dus door met plan 2 naar Universal Studio’s. Dwars door de stad over alle mogelijk boulevards (ook Santa Monica boulevard) maar dat verkeer, en ik weet niet hoeveel stoplichten. Komen we aan bij Universal Studio’s. RV parking  DICHT. Shit. Kunnen niet keren, dus over de personeelsparkeerplaats terug op de highway. Nou dan maar terug naar de camping over de freeway helaas, file en nog eens file. Wat een dag.

1. Claudia:
    18 september 2018