Bryce Canyon

24 september 2018 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Vrijdag 21 September

Vanaf dixie forest zijn we richting Bryce Canyon gereden via een super mooie route, schitterend. De bomen op hoogte hadden al zo’n mooie herfstkleuren geweldig.

Onderweg heb ik nog appels geplukt. Dit was een boomgaard waar je zelf appels mocht plukken ook nog gratis. Achteraf gezien waren de appels helemaal niet lekker maar ja het gaat om het idee.

Rond de middag waren we in bryce, daar hebben we nog een pittige wandeling gemaakt, maar was zeker de moeite waard tussen de rotsen.

In Bryce lijkt het net of ze alle stenen opgestapeld hebben weer zo’n bijzonder natuurverschijnsel.

Vanavond zij we naar een westernavond geweest. We hadden wel weer een keer zin om te gaan uit eten. Al met al een leuke avond met een goede band. Maar om 21.00 uur was het alweer afgelopen.

Niet even aankondigen dat het laatste nummer wordt gespeeld….. heel raar zal wel Amerikaans zijn.

Zaterdag 22 September

In Bryce hebben we 1 overnachting gehad, vanochtend nog met de Camper door het park verder gereden naar verschillende uitzichtpunten.

Vanmiddag zijn we doorgereden naar voor ons het laatste Nationale park nl Zion.

We staan weer op het park zelf voor 2 nachten ( geboekt v te voren) Dit park is ook weer overweldigend mooi, maar we merken nu wel dat we al verwend zijn omdat we al zoveel mooie dingen gezien hebben

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ineke Hoevenaars:
    24 september 2018
    IK vond Bryce ook helemaal geweldig: al die kleuren.
    Dat western etentje hebben wij volgens mij ook gedaan.
  2. Nancy:
    24 september 2018
    Bryse is zo mooi. En bij die westernshow zijn wij ook geweest grappig. Geniet nog van jullie verblijf daar.