Zion National Park

24 september 2018 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Zondag 23 September

Vandaag een wandelroute gemaakt ( the narrows) jaaa door de rivier gelopen in een canyon. Super leuk tot onze knieën in het water, Huub tot z’n middel. Dichte schoenen aan, 2 stokken bij, en daar gingen we. Uiteindelijk een klein stuk door het water gelopen. Was toch wel heel zwaar en het water was best koud.

Nu zitten we uitgeteld bij de camper. Zion is het 10e park wat we bezocht hebben.

Zoveel indrukken, iedere dag tussen 6.00 /7.00 uur opstaan. Maar het was zeker de moeite waard.

Morgen rijden we richting Las Vegas omdat we dinsdagochtend de camper in deze stad moeten leveren.

We hebben dan 20 nachten in de camper geslapen, en heel wat km gereden ( 4100)

O ja hier in deze omgeving kun je bijna niet aan alcohol komen…

Gisteren in de supermarkt helemaal niets kunnen vinden, daarna in Zion naar de winkel waar ik uiteindelijk 6 flesjes Corona bier heb kunnen kopen voor 13 dollar. Maar helaas geen wijn kunnen vinden. Dus we staan op rantsoen.

Groetjes vanuit Zion

1. Marinus Sleegers:
    24 september 2018
    Ja, Utah is een ontzettend mooie staat, echter vrij conservatief. Maar als jullie dit lezen zijn jullie in Las Vegas, en daar is weer alcohol genoeg Natasja. En Huub, in tegenstelling tot Nevada is in Utah bigamie wel toegestaan.
  2. Ine en Marco:
    25 september 2018
    Leuk dat jullie naar Las Vegas gaan. Van de rust en ruimte, naar het drukke Las Vegas. Wel even aanschuiven aan de gok tafels, je weet maar nooit......
  3. Rianne:
    25 september 2018
    Wat een ramp geen wijn haha. Maar wat een belevenissen allemaal. Veel plezier in Vegas, dat lijkt mij echt geweldig!!!