Nog 8 weken voor vertrek

10 juli 2018

Zoals jullie weten vertrekken we op 3 Sept richting San Francisco. Daar verblijven we 2 nachten in een hotel, ook bezoeken we Alcatraz

Woe 5 Sept gaan we onze super grote camper ophalen.... (5 persoons), We hebben onze reis al helemaal uitgestippeld, ook veel campings zijn al geboekt ivm de drukte.

Yosemite Park Sequoia & General Sherman Tree L.A Joshua Tree Grand Canyon Lake Powell Antilope Canyon Monument Valley Arches Canyon Land Bryce Canyon Zion Las Vegas

25 Sept leveren we onze Camper weer in en verblijven we nog 2 nachten in Las Vegas. Donderdag 27 Sept vliegen we van Las Vegas richting Amsterdam waar we 28 September aankomen. We hebben super veel zin in onze droomreis waar we uiteindelijk ddl een jaar mee bezig zijn geweest om alles te regelen en voor te bereiden. Huub & Natasja

1. Nancy:
    10 juli 2018
    Wauw wat een gaaf vooruit zicht zeg. Wij herbeleven de reis zelf weer opnieuw samen met jullie. Wij wensen jullie veel voorpret en we lezen graag met jullie mee als jullie daar verblijven. Groetjes Nancy
  2. Miranda en Ad:
    Zooo gaaaf om dit samen te mogen beleven. Leef en Geniet 😘

Liefs,
    Miranda
  3. Tinus en Mieke:
    10 juli 2018
    Super leuk om jullie te volgen! Het begint al lekker op te schieten. Succes nog met de laatste voorbereidingen.
  4. Marinus Sleegers:
    10 juli 2018
    Leuk hoor. Een 5 persoon camper. Dan kan ik toch nog makkelijk mee !!!