Monument Vally

19 september 2018 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

Dinsdag 18 september

Vandaag zijn we richting Monument Valley gereden.

Ook dit was weer super mooi bij Monument Valley zijn we naar de Goulding Trading post gereden.

Hier zijn film opnames  gemaakt van o.a. Back tot he Future 3 & John Wayne. Heel bijzonder om dit te zien.

Uiteindelijk na 240 mijl staan we aan we op een fantastische natuurcamping ( Devil Canyon National Forest) waar we weer verwelkomt worden door een hertje.

Bij deze camping mag je zelf weer een plaatsje zoeken, geen receptie of zoiets.. envelop inleveren met 10 dollar in een soort brievenbus, we staan weer prachtig mooi in de natuur, zonder enige faciliteiten. Wc zijn aanwezig verder niets.

De opzichter genaamd Bonny kwam nog gezellig bij ons kletsen, zij wonen hier van Mei tot Oktober en wonen zelf in Texas.

Ze heeft uiteindelijk voor jullie Stan & Thijs kadootjes gegeven… een armband, armtatoos en rits sleutel hanger. Ze vertelde ook dat er gisteren ook zo veel Nederlanders stonden, hele aardige mensen zijn wij Nederlanders volgens haar.

We hebben weer heerlijk zitten bbq en zitten nu lekker bij het kampvuur.

Wel heel bijzonder is dat het nu bijna 19.30 is en nog licht. We hebben nu 1 uur tijdsverschil met gisteren.

Groetjes weer vanuit Utah

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els:
    19 september 2018
    Heel wat indrukken zeg. Heel bijzonder allemaal en wat een afstanden.
  2. Marinus Sleegers:
    19 september 2018
    Leuk hoor, "maar bewust" niet in monument valley zelf geweest?
  3. Inge:
    20 september 2018
    Geweldig, wat een avontuur. En zo leuk dat wij dit ook een beetje kunnen volgen zo! Veel plezier nog.
  4. Ineke Hoevenaars:
    20 september 2018
    Prachtig zeg. Bekende plaatsen voor mij.
  5. Petra van der Sterren:
    21 september 2018
    Klinkt allemaal super. Heel veel plezier nog.
  6. Miranda en Ad:
    23 september 2018