San Francisco

5 september 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een lange reis van ongeveer 22 uur zijn we gisteren aangekomen in San Francisco.

Met de metro naar ons hotel gegaan, Grant hotel, klein en gedateerd maar wel netjes, midden in het centrum.

Na een gebroken nacht ( we hebben toch wel last van onze jetlag)hadden we vanmorgen wel een heel speciaal ontbijt. muffins/cake/croissant/nog meer zoete broodjes.

Vanmorgen naar Alcatraz geweest, De rondleiding was zeer indrukwekkend. De gevangenis is gesloten sinds 1963.De fotos zeggen genoeg.hoe het op dit eiland was.

Aansluitend zijn wij naar de beroemde pier 39 gegaan.

Dit was ook zeer mooi, vooral de bekende zeeleeuwen.

Vanmiddag met de hop on hop of bus een tour door de stad gemaakt, oa over de Golden Gate brug gereden.

Al met al een mooi begin vd vakantie.

veel groetjes van ons.

1. Nancy:
    5 september 2018
    Wauw wat mooi en herkenbaar. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen geniet ervan samen. Jullie reis gaat beginnen. Liefs xxx
  2. Els:
    5 september 2018
    Mooie foto’s. Geniet ervan.
  3. Petra van der Sterren:
    5 september 2018
    Prachtig Natasja. Nog een hele fijne vakantie.
  4. Ineke Hoevenaars:
    5 september 2018
    Bekende plaatjes. Ik ben jaloers op jullie: wij hebben alcatraz niet kunnen bezoeken.
  5. Marijke:
    5 september 2018
    Gaaf zeg, veel plezier, ik vond het echt een fantastische stad!
  6. Miranda en Ad:
    5 september 2018
    WoW wat n beleving. Heerlijk .... deze herinneringen pakken ze jullie niet meer af. Genietennn samen!
  7. Tinus en Mieke:
    5 september 2018
    Die lange reis zijn jullie ondertussen al weer vergeten.... nu maar genieten van alle indrukken!
  8. Marinus Sleegers:
    9 september 2018
    Mooi begin van jullie vakantie. Hebben jullie ook een ritje met de cable car gedaan?