Van Joshua Tree naar Kingman

14 september 2018 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Donderdag 13 september, Van Joshua Tree naar Kingman in Arizona.

Vanmorgen zijn we vroeg op gestaan en genoten van de zon opkomst in Joshua Tree.

Vervolgens op pad naar Parkerdam, maar eerst 160km door de desert. Er is hier echt helemaal niets. Je vraagt je wel af wat doen die gekke Amerikanen met een 4x4 met een speedboot op een trailer in de woestijn. Aha, bij Parkerdam ligt Havasu Lake een geweldig mooi meer tussen de bergen in de desert. Vandaar uit doorgereden over de Historic route 66 naar Oatman. Oatman is een klein western dorpje waar de ezels loslopen door het dorp. Na Oatman zijn we doorgereden naar Kingman waar we overnachten in op een KOA camping. Wat een luxe. Zwembad, bubbele bad, wifi!

Morgen door over de route 66 naar de Grand Canyon.

1. Els:
    Ziet er goed uit!
  2. Roza en Frans:
    14 september 2018
    Wat een geweldig leuke ervaringen, mooie ,natuurschoon, diverse dieren, wat mooi met die loslopende ezels, geweldig, straks misschien nog cowboys en wie weet dat de beren ook nog wel ergens te voorschijn komen! Vele groeten, je vader en moeder
  3. Marinus Sleegers:
    14 september 2018
    Op weg naar Grand Canyon nog wel even door Williams rijden. Is een leuk cowboy plaatsje.
  4. Ine en Marco:
    14 september 2018
    Fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben aan de andere kant van de oceaan. Veel plezier morgen bij de Grand Canyon en groetjes uit Dommelen.
  5. Ad:
    15 september 2018
    Mooie belevenissen en gave vooruitzichten!
    Grand canyon is echt prachtig om te zien.
    Geniet er samen van.