Joshua Tree

12 September

Vanmorgen lekker vroeg opgestaan omdat we LA uit moesten rijden. Het was druk maar uiteindelijk viel deze tocht toch nog mee. Voordat we LA uitwaren hadden we 130 km gereden.

Heerlijk wat een rust weer, onderweg koffie gedronken en ontbijt bij Denny’s wat een belevenis. Kom je binnen gelopen, Hello how are you to day….geweldig!

Daarna richting Joshua Tree gereden. Geweldig deze natuur (woestijn) weer heel anders, kijk maar naar de foto’s. Vandaag in het park rond gereden omdat het veeel te warm was. Om 5 uur vanmiddag zijn we een wandeling gaan maken. Zeer mooi.

Nu staan we op een camping ( Jumbo rock ) echt midden in de natuur. Bij binnenkomst hangt er een kastje waar je een blaadje uit kunt halen, daarna zoek je een plaats, stopt 15 dollar in het envelopje en stopt het in de brievenbus. Heel bijzonder… dus alleen en wc (en diep gat zonder water) verder helemaal niets. Zie foto.

Vanavond gaan we naar de sterrenhemel kijken bij het kampvuur. En wie kwam er kijken…. een woestijnvos op 1 meter afstand bleef hij rustig zitten. Prachtig.

Groetjes vanuit een rustig Joshua tree

1. Nancy:
    13 september 2018
    Ja jumbo rock top camping was dat.. Geniet van de sterren en de rust.
  2. Marinus Sleegers:
    13 september 2018
    Was inderdaad een leuke camping. Back to basic. Geniet van jullie volgende bestemmingen.
  3. Marjan:
    14 september 2018
    Hee, die camping hebben wij toen ook gehad. Mooi he, zo midden in de natuur te zijn. En die woestijnvos is dan toch echt een kadootje.
  4. Rianne:
    16 september 2018
    Ik moest ff aan Fred en Wilma Flinstone denken haha. Ziet er allemaal geweldig uit!!! Veel plezier nog.